
Despre noi
Luni - Vin
8:00 – 17:00
Str. Plopilor, nr. 19 ,
Călărași
+0242312352
scoalamodelu1@yahoo.com
Luni - Vin
8:00 – 17:00
Str. Plopilor, nr. 19 ,
Călărași
+0242312352
scoalamodelu1@yahoo.com
eTwinning este comunitatea școlilor din Europa. Ea oferă personalului ce activează în şcolile din ţările europene un spaţiu în care să simtă că fac parte din cea mai palpitantă comunitate educaţională din Europa.
Programul eTwinning a devenit parte integrantă a Erasmus+, Programul UE pentru Educație, Formare, Tineret și Sport.
Scopul principal al acţiunii eTwinning este acela de a facilita comunicarea şi colaborarea între şcoli din ţările membre ale Uniunii Europene, implicând cadrele didactice şi elevii în activităţi noi de învăţare: crearea de diverse produse educaţionale care implică utilizarea noilor tehnologii şi în elaborarea cărora colaborează cu echipe din alte ţări.
Pe termen lung, se urmăreşte îmbunătăţirea competenţelor de utilizare a noilor tehnologii (atât în cazul cadrelor didactice cât şi în cazul elevilor), îmbunătăţirea comunicării în limbi străine (competenţă de bază în Uniunea Europeană - comunicarea în cel puţin două limbi străine), cunoaşterea şi dialogul intercultural. Schimbul de experiență, de idei, de cunoaștere, în ansamblu, reprezintă un element central într-o comunitate profesională precum eTwinning.
GAME INSIDE ME, ME INSIDE GAME-coordonator prof. Dinu Vasilica
Prin participarea la proiectul Game inside me, me inside game, elevii au posibilitatea să-și dezvăluie și să-și dezvolte talentele individuale, să producă jocuri și jucării; Ne dorim să urmărim regulile, să împărtășim bucuria și tristețea, să facem prietenia, prietenia și legăturile de colegi să funcționeze și să le facem să funcționeze câștigând competiția în jocuri de echipă. Vom lucra la îmbunătățirea abilităților lingvistice, mentale, sociale și fizice ale elevilor prin jocuri educaționale. În cadrul proiectului vom lucra la îmbunătățirea abilităților lingvistice, mentale, sociale și fizice ale elevilor prin jocuri educaționale.
Proiectul nostru a fost implementat de 14 parteneri: Turcia 10, Georgia 1, Macedonia de Nord 1, Romania 1, Bulgaria 1. Scopul proiectului vizează dezvoltarea capacității de cooperare în scopul realizarii de jocuri și jucării prin îmbinarea competențelor însușite anterior cu nevoia de joc a copiilor. Cu cei 20 de elevi am organizat activități ludice prin crearea de jucării, de poezii, derularea unor jocuri tradiționale și jocuri online.Obiectivele proiectului le-a permis elevilor să învete despre anumite subiecte, să extindă concepte, să înțeleagă un eveniment cultural sau să învețe o abilitate. Proiectul și-a propus implicarea copiilor de 6-11 ani activități realizabile, relevante și care să stimuleze interacțiunea elevilor, de a explora, de a descoperi lucruri utilizând tehnici, metode noi și jocuri, ceea ce le stârnește curiozitatea și îi determină să participe la activitățile desfășurate.
COLABORARE ACROSTIH ENGLISH
COLABORARE ACROSTIH TURCĂ
https://www.youtube.com/watch?v=KQ_6vG9s2AY
Activitate de colaborare cu KÖREBE
VIDEOCLIPUL NOSTRU DE COLABORARE WORDWALL
JOCURI TRADIȚIONALE STORYJUMPER
https://www.storyjumper.com/book/read/157860721/64875f156d2eb
WORDWALL ENGLISH PUZZLE LUCRARE DE COLABORARE
WORDWALL ENGLISH PUZZLE LUCRARE DE COLABORARE
Diseminarea proiectului în presa Romania
https://canalsud.ro/calarasi-s-a-finalizat-proiectul-international-e-twinning/
Diseminarea proiectului în presa din Turcia
Știrile proiectului nostru în presa turcă
https://www.egitimhane.com/benim-icimde-oyun-oyunun-icinde-ben-etwinning-projesi-h26279.html
Știrile proiectului nostru în presa turcă, Ziar Guney
https://www.guneygazetesi.com/haber/32615/renciler-hem-elenecek-hem-proje-retecek.html
Jocul Puzzle Jingsawplanet https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37c656a8b63a
Prezentare video elev Costi M-CP A
https://www.youtube.com/shorts/CakyLkjjr5o
Prezentare video eleva Gabriela T.CP A
Data Proiect | 20-07-2023 |
An | 2023 |
Protectia datelor.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu politica generala a datelor cu caracter personal.
Comentarii